een moment van ontspanning voor u zelf
Home » Praktijk

Huisregels van de praktijk

 

-    Zorg ervoor dat u mobiel op stil staat, of nog beter uit staat.

-    Zorg ervoor dat u  gedoucht bent.

-    Zorg ervoor dat u niet met een volle maag aankomt.
-    Zorg  ervoor dat u geen drukke dingen gaat doen na de massage 

-    Zorg ervoor dat u voldoende water drinkt na de massage om de afvoer van de afvalstoffen te bevorderen.

 

 

-    Ik ben niet verantwoordelijk voor schade en of letsel als gevolg van het  verzwijgen van medische informatie                          over bijvoorbeeld lichamelijke en/of geestelijke aandoeningen, blessures en medicijngebruik.   

 

Vergoedingen

Door mijn registratie in het landelijk scasregister hebben de mensen die onderstaande verzekeringen hebben recht op

onderstaande vergoedingen voor een sportmassage. 

 

.

 

Klachtencommissie 

Johan simonse massage is aangesloten bij de NGS-klachtencommissie.

 

Onder masseur vallen: sportmasseurs, wellnessmasseurs en sportzorgmasseurs.

 

Hoe werkt het en wat moet je doen:

Stap 1

Bespreek uw ontevredenheid met de masseur
Als u niet tevreden bent over de communicatie, de kwaliteit of over iets wat de masseur heeft gedaan of juist niet heeft gedaan, bespreek dit dan eerst met de masseur. Zo lang de masseur niet weet dat u ontevreden bent, kan de masseur niets doen aan uw ontevredenheid.

Als u er samen niet uitkomt of als u het lastig vind om een gesprek met de masseur aan te gaan, dan kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris. 

Stap 2

Neem contact op met de klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan u helpen bij het vinden van de juiste weg voor de behandeling van uw klacht. De klachtenfunctionaris is onpartijdig en onafhankelijk en luistert, informeert, adviseert en kan proberen te bemiddelen tussen u en de masseur. De klachten functionaris doet geen uitspraak over wie er gelijk heeft.

Als na inzet van de klachtenfunctionaris het probleem of de klacht niet naar uw tevredenheid is opgelost, dan kan de klachtenfunctionaris u informeren over de verdere mogelijkheden die er zijn om uw klacht voor te leggen zoals de klachtencommissie of de geschillencommissie.

Wilt u contact met de klachtenfunctionaris, dan kunt u bellen, mailen of een klachtenformulier invullen:

Naam klachtenfunctionaris: Corine Ottevanger

Klachtenformulier:

www.ngsmassage.nl/klachten

Mailadres: klacht@ngsmassage.nl

Telefoonnummer: 06-21331090

 

 

Like ook de facebook pagina van Johan Simonse Massage, om op de hoogte te blijven van leuke acties.